Verzending en retour

Verzenden en retourneren

UPDATE CORONA

Onze openingstijden blijven voorlopig onveranderd ma t/m vr van 9.30 -17.30u. De webshop blijft geopend en orders worden dagelijks verzonden. De bezorger van PostNL tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst om zo het contact tussen mensen te minimaliseren. De bezorger vraagt de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld. 

Onze showroom hebben wij helaas (tijdelijk) moeten sluiten. Wel is het nog mogelijk om via de webshop bestelde orders (dezelfde dag) bij ons af te halen. Uiteraard houden wij rekening met de richtlijnen die door het RIVM worden opgelegd en zorgen wij voor de nodige hygiëne maatregelen. Wel vragen we onze afhaal-klanten de orders zoveel mogelijk vooraf via de webshop te betalen, om de aanraking met contant geld en het pinautomaat zoveel mogelijk te beperken. Mocht je de winkel niet in kunnen of willen komen, bel even op, dan zorgen wij dat het klaar staat en dat je je bestelling bij de deur kunt afhalen.

Let op:
Per 1 juni is Glow Specialist verhuisd naar Ommen. Tot vrijdag 22 mei was onze locatie in Den haag geopend. Sinds 2 juni ben je welkom in Ommen, zie info. Onze showroom blijft nog even gesloten. Wil je advies of een product eerst zien, bel dan even op. Via onze website en sociale media houden we jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. We wensen iedereen veel gezondheid toe.


VERZENDING

Alle orders besteld en betaald voor 15.30 uur worden dezelfde werkdag nog door ons verstuurd (met uitzondering van feestdagen). 
Onze vervoerders doen hun best om de pakketten in Nederland binnen 1 dag af te leveren, nadat wij ze hebben aangeboden. Zij kunnen dit echter niet garanderen. Zowel de vervoerders als Glow Specialist zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij aflevering. 

Op officiële feestdagen worden de pakketten niet verzonden en is er geen levering. Ook van 23 mei t/m 31 mei kan er vertraging optreden door onze verhuizing. Houd dus rekening met een langere levertijd. 

 

Verzending in de EU

Wegens de vele regels in de verschillende EU landen sturen wij geen orders met batterijen naar particuliere klanten buiten Nederland.

De voornaamste reden is de verplichting tot inzameling van batterijen in EU landen buiten Nederland.
Wij zouden hier graag aan voldoen, echter heeft elk EU land andere regels en heffingen, waardoor het voor ons als kleine ondernemer te gecompliceerd en te kostbaar wordt.

Ben je woonachtig in België of een ander EU land buiten Nederland? Dan ben je altijd welkom om de producten bij ons af te halen. Je bent dan zelf verantwoordelijk voor de aangifte van je producten in je land. Indien je vlak bij de grens woont kun je voor een service punt in Nederland kiezen en je pakket daar afhalen. 

Wil je producten zonder batterijen bij ons bestellen? Of ben je een zakelijke klant in de EU met een geldig BTW nummer? Dan kun je gewoon via de webshop bestellen.

 

VERZENDKOSTEN

 Nederland

 Standaard - bezorging van ma t/m za - levering 1 à 2 werkdagen (Gratis verzending bij besteding van € 75,- of meer)
 Avondlevering de volgende dag. (Gratis bij besteding van € 100,- of meer)
 Servicepunt levering - PostNL (Gratis bij besteding van € 75,- of meer)
 Alleen huisadres/niet bij buren 
(Gratis bij besteding van € 100,- of meer)

 €5,95
 €6,95
 €5,95
 €6,25

 België

Ons volledige assortiment wordt alleen geleverd aan zakelijke klanten met geldig btw nummer. Aan particuliere klanten leveren we alleen bestellingen zonder batterijen en elektronische producten. 


  €7,95
  

Overig EU

Ons volledige assortiment wordt alleen geleverd aan zakelijke klanten met geldig btw nummer. 
Aan particuliere klanten leveren we alleen bestellingen zonder batterijen en elektronische producten. 

Prijs op aanvraag
 

STATUS VAN JOUW BESTELLING

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons ter bevestiging een e-mail met de gegevens van je bestelling. Bewaar deze e-mail goed. Met deze e-mail kun je op ieder moment de status van jouw bestelling opvragen via de volgende link in je e-mail. "klik hier voor de status van jouw order". Wij houden u op de hoogte van uw betaal- en verzendstatus. Zodra jouw pakket verzonden is ontvang je van ons een nieuwe e-mail met daarin de Track & Trace code.

 

Retournering en restitutie

Mocht je uiteindelijk toch afzien van de bestelling, dan kun je deze binnen veertien dagen naar ons terugsturen. Je dient dit vooraf aan te kondigen bij onze klantenservice en onze instructies op te volgen. (Wij hanteren de wettelijke zichttermijn voor webwinkels van 14 werkdagen, ingaande op de dag van ontvangst van de goederen). Je kunt gebruik maken van het retourformulier wat in/bij jouw ontvangen pakket zit. Indien deze onverhoopt ontbreekt, kun je het retourformulier hier downloaden (en zelf uitprinten). Check even goed dat je pakket retour gestuurd wordt naar ons nieuwe adres: Balkerweg 22E in Ommen). 


Het ongebruikte product gaarne - indien mogelijk - in originele verpakking terugzenden. Geactiveerde of gebruikte glowsticks, of op maat gemaakte producten kunnen niet worden retour gezonden. Zie ook onze algemene voorwaarden). De verzending naar ons retour is voor jouw rekening en risico, verpak de producten dus degelijk.


Gratis retour in Nederland 
Binnen Nederland kun je gebruik maken van gratis retourneren. Hiervoor dien je de retourzending eerst telefonisch bij ons aan te melden. Wij vertellen je dan hoe je het pakket kosteloos terug kan sturen. Als je de zending niet telefonisch aanmeldt, dan zijn de kosten voor de verzending voor eigen rekening.

 

(Terug)betaling

De verzendkosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. 
Zodra je jouw retour hebt aangemeld en wij het pakket hebben ontvangen of je hebt aangetoond dat het terug gestuurd is, storten we het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening waarmee je hebt betaald. Tenzij je instemt met een andere betaalmethode. 
Mocht je voor de levering aan jou een express service hebben gekozen dan vergoeden we maximaal de standaard verzendkosten.

 

Verzending onder rembours

Wij versturen geen pakketten onder rembours. Helaas is er in de afgelopen jaren vaak misbruik gemaakt / fraude gepleegd bij deze verzendoptie, waardoor wij hebben besloten geen rembourspakketten meer te versturen.

 

Afhalen in ons magazijn

Let op! 
Per 1 juni is Glow Specialist verhuisd. Sinds maandag 2 juni kun je je pakket afhalen op onze nieuwe locatie, Balkerweg 22E, 7731 RZ in Ommen. 

Je kunt bestellen via de website en bij de verzendopties kiezen voor afhalen. Wij zorgen dan dat je bestelling klaar staat. Wil je advies over onze producten, bel dan even van te voren wanneer je langs wilt komen. Betalen kan vooraf of ter plaatse contant of per pin.

 

Bij ons kunt u ook met pin betalen