Veelgestelde vragen / FAQ's
1 ALGEMEEN
1.1 Is het mogelijk achteraf te betalen?

Multifactor (achteraf betalen).

Alleen voor particulieren!

Eerst ontvangen, bekijken en dan pas betalen. Na ontvangst van uw pakket hefet u 14 dagen de tijd om te betalen. Bij gebruik van MultiFactor rekenen wij € 2,95 administratiekosten.

Na het selecteren van de betaalmethode Betaal na Ontvangst, vult u uw persoonlijke gegevens in en kunt u de bestelling afronden. MultiFactor voert voor Glow Specialist het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaalverzoek van MultiFactor via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. U kunt bij Glow Specialist na ontvangst, betalen voor een maximaal bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via MultiFactor. Het maximum bedrag is € 300,- wat open mag staan bij Multifactor. U heeft 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien. Wanneer, of op welke wijze u gaat betalen, kunt u zelf kiezen.


Door voor deze betaalmethode te kiezen gaat u automatisch akkoord met de Algemene voorwaarden van Multifactor.

Let op:
  • Vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in.
  • Ter goedkeuring van uw verzoek achteraf te betalen voert MultiFactor een gegevenscontrole uit. MultiFactor hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode.
  • Bedrijven kunnen geen gebruik maken van MultiFactor, deze optie is slechts voor particuliere klanten.
  • Om gebruik te kunnen maken van MultiFactor, dient u 18 jaar of ouder te zijn.

Stapsgewijs betalen met MultiFactor!

  • Bestel en betaal via MultiFactor.
  • Vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk is.
  • Uw bestelling wordt verzonden en u ontvangt per e-mail uw factuur.
  • Betaal uw factuur in uw eigen vetrouwde bankomgeving binnen 14 dagen zoals aangegeven.
  • Door te kiezen voor deze betaalmethode gaat u akkoord met de voorwaarden van MultiFactor
  • Orderwaarde maximaal € 150,- bij de eerste order en totaal mag er € 300 open staan bij MultiFactor.
  • Eerst zien, dan pas betalen. Veilig en simpel. Wij rekenen € 2,95 administratiekosten bij gebruik van MultiFactor

Klik hier voor meer informatie over MultiFactor

U kunt voor vragen altijd contact met MultiFactor opnemen via telefoonnummer 0900-685 8400 of 020-8500533 of per e-mail: support@multifactor.nl.

Glow Specialist zal uw order meteen verwerken, mits besteld voor 16.00 uur op werkdagen van maandag t/m vrijdag.

Uw bestelling wordt in de meeste gevallen de volgende dag afgeleverd.


Kopen op rekening (bedrijven)

Vaak wordt ons door bedrijven en verenigingen gevraagd om de bestelling op rekening toe te sturen. Dit is helaas bij ons niet mogelijk!
Wij hanteren scherpe marges en bij een extra debiteurenadministratie zijn wij genoodzaakt om de prijzen te verhogen.
Wij kiezen er bewust voor om dit niet te doen en u niet extra te laten betalen voor eventuele wanbetalers.
1.2 Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 17.30 uur (feest- en vakantiedagen uitgezonderd).
Wilt u langskomen in onze showroom / afhaalbalie? Wij zijn doorgaans aanwezig op werkdagen tussen 9.30 uur en 17.30 uur.


Wij raden u aan de gewenste producten alvast via de webshop te bestellen, zodat wij bij uw komst uw order alvast klaar hebben staan. Kiest u in het bestelproces voor 'afhalen'.

Alle producten die op de website staan kunt u natuurlijk in onze showroom bekijken! Belt u voor de zekerheid vooraf even of we aanwezig zijn: 070-2066960.


 

1.3 Zijn alle producten op voorraad?
Alle producten die bestelbaar zijn via onze website hebben wij op voorraad.
Als u een hoger aantal wenst en u krijgt als medling dat de aantallen niet voorradig krijgt u te zien hoeveel stuks er nog op voorraaad zijn. Neemt u gerust contact met ons op bij vragen over de voorraad. 

Mocht een artikel onverhoopt toch een keer niet voorradig zijn, dan kunt u uw e-mailadres achterlaten. Wij nemen dan contact met u op zodra het product weer op voorraad is.
2 BESTELLEN
2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen op www.glowspecialist.nl?

U kunt makkelijk, snel en veilig een bestelling plaatsen via onze webshop.

  1. Selecteer de gewenste artikelen, aantallen en kleuren en plaats deze in uw mandje.
  2. Ga naar uw mandje (bovenin) en klik op 'bestellen'.
  3. Klik op 'bestelling afronden'
  4. Vul uw gegevens in. Alles met een * is verplicht. Woont u in Nederland? Vul dan geen BTW nummer in. Registreer u (of log in) als klant of ga verder als gast
  5. Zodra u alles heeft ingevuld verschijnen de verschillende verzendmethodes. Vink de gewenste verzendmethode aan. Wilt u een andere leverdag of een zaterdag-/spoedlevering vink dan 'ontvangen op het gekozen adres' aan en kies uit de uitgebreide bezorgopties. 
  6. Kies een betaalmethode.
  7. Eventuele opmerkingen kunt u noteren in het vakje.
  8. Controleer (en bewerk eventueel) uw gegevens en vink het vakje 'akkoord met de algemene voorwaarden' aan.
  9. Klik op kopen en verzend hiermee uw order.
  10. U krijgt in beeld dat uw order is geplaatst. Tevens ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
  11. Maak de betaling in orde.
2.2 Kan ik ook een afleverdag of -tijdstip kiezen?

Verzendmethode

Als u al uw gegevens heeft ingevuld worden de verschillende bezorgopties getoond. (Standaard, afhalen bij een pakketshop of afhalen in onze showroom). 
Als u 'Ontvangen op het gekozen adres' aanvinkt kunt u klikken op nog meer bezorgopties en kiezen uit meerdere afleverdata/tijden. (Levering op zaterdag, voor 12 uur of een andere gewenste dag).
 

FlexDelivery (Nederland)

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent op de dag dat wij uw pakket willen laten bezorgen. Daarom sturen wij u op de dag van verzending een e-mail. Hierin staat de mogelijkheid om vóór 23:59 aan te geven of u uw pakket op een andere datum of bijvoorbeeld bij je buren wilt laten bezorgen. Wanneer u één van deze opties niet gebruikt en u bent niet thuis bij levering; geen probleem. U ontvangt dan een ‘niet thuis bericht’. Daarop staat de informatie welke u nodig heeft om uw pakket nogmaals te laten bezorgen of om uw pakket zelf af te halen bij één van de 400 pakketshops bij u in de buurt. Wij houden het pakket nog 5 dagen kosteloos voor u vast. (Deze service is alleen in Nederland beschikbaar.)

2.3 Ik heb een specifieke wens, hoe meld ik dit?

Heeft u aanvullende informatie over uw bestelling (kleur, bezorging, adres, etc.) dan kunt u deze kwijt
in het opmerkingsveld tijdens het bestelproces.


Voor vragen over een van onze producten gaat u naar het product en klikt u links op 'Neem contact op over dit product'. Vervolgens krijgt u een contactformulier waar u uw vraag in kunt vullen. Wij proberen u zo spoedig mogelijk te antwoorden.


Voor overige vragen, offertes etc. kunt u contact met ons ons opnemen via:
info@glowspecialist.nl of via tel: 070-2066960 (ma-vr van 9.30u-17.30u).

2.4 Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?

Op internet zijn er meerdere webpagina's die kortingen voor onze website vermelden. Helaas zijn dit allemaal 'nep' kortingen met codes die nooit door Glow Specialist zijn uitgegeven.

Indien u een kortingscode heeft die niet direct door ons aan u gegeven is en niet op onze Facebookpagina staat vermeld, kunt u er vanuit gaan dat dit geen geldige kortingscode is.

Wilt u op de hoogte blijven van eventuele kortingsacties, Like ons dan op Facebook. Onze pagina: https://www.facebook.com/GlowSpecialist

2.5 Ik krijg een foutmelding met VAT erin. Wat doe ik verkeerd?
U heeft waarschijnlijk een foutief BTW-nummer ingevoerd. Een BTW ofwel VAT nummer is alleen bedoeld voor bedrijven in het buitenland. Heeft u een Nederlands afleveradres dan dient u het vakje BTW-nummer leeg te laten.
3 BETALEN
3.1 Met welke betaalmethoden kan ik betalen bij Glowspecialist.nl?

U kunt bij ons snel, makkelijk en veilig betalen door te kiezen uit één van de betaalmogelijkheden:

1. MultiSafepay:

  • iDEAL (gratis, alleen NL); een snelle, betrouwbare manier, ondersteund door alle grote NL banken.
  • Creditcard (Mastercard of Visa)
  • Overboeking (vooraf) per bank/giro. U maakt het bedrag aan ons over via MultiSafepay en na ontvangst hiervan wordt uw bestelling verzonden.
  • Maestro
  • American Express
  • Bancontact / MisterCash, GiroPay en SOFORT banking, Carte Bleue voor buitenlandse klanten.


2. PayPal: (gratis), betaling met creditcard, u hoeft zich slechts 1 x te registeren bij Paypal.com.


3. Achteraf betalen via MultiFactor: (+ € 2,95 administratiekosten). Alleen voor particulieren!
U ontvangt eerst uw bestelling en betaalt achteraf, binnen 14 dagen.
Alleen voor particulieren, 18 jr en ouder en met een maximaal eerste orderbedrag van € 150).


4. Betalen bij afhalen: u kiest ervoor de bestelling af te halen in onze showroom en betaalt contant of per pin.

Wij versturen geen pakketten onder rembours. Helaas is er in de afgelopen jaren veel misbruik / fraude geweest bij deze verzendoptie, waardoor wij hebben besloten geen rembourspakketten meer te versturen.

3.2 Het lukt mij niet de betaling af te ronden met de door mij gekozen betaalmethode. Wat kan ik doen?

Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van uw bank.

Bij vragen over het afronden van de betaling van uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie.

Als het nog steeds niet lukt raden wij u aan de bestelling opnieuw te doen en een alternatieve betaalmethode te kiezen.

3.3 Na een foutmelding heb ik de order opnieuw geplaatst en wil daarom de eerdere order annuleren. Wat moet ik doen?

Alleen succesvol afgeronde bestellingen worden in behandeling genomen. Indien er twee orders van dezelfde persoon achter elkaar worden geplaatst en bij de eerste order de afronding / betaling is mislukt, wordt alleen de laatste order in gang gezet. Eventuele eerdere orders worden dan geannuleerd.

Indien u ingelogt bent als klant kunt u ook zelf uw order annuleren.

3.4 Wij willen als stichting / bedrijf op factuur betalen. Kan dit?

Vaak wordt ons gevraagd om de bestelling op rekening toe te sturen. Dit is helaas bij ons niet mogelijk. Wij hanteren scherpe marges en bij een extra debiteurenadministratie zijn wij genoodzaakt om de prijzen te verhogen.
Wij kiezen er bewust voor om dit niet te doen en u niet extra te laten betalen voor eventuele wanbetalers.

Wel kunt u bij uw order (in het opmerkingenveld) aangeven dat u eerst de factuur wilt ontvangen voor uw financiële administratie. Deze sturen we u dan per email toe. Na ontvangst van het factuurbedrag wordt de bestelling verzonden.

3.5 Ik heb bij mijn pakket geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog krijgen?

Wij leveren alle pakketten inclusief pakbon. De factuur is al eerder naar uw email-adres gestuurd.

Indien u de email met factuur niet heeft ontvangen, adviseren we uw spambox te checken en wanneer u geregisteerd staat bij ons uw emailadres te checken.

Wilt u de e-mail nogmaals ontvangen dan kunt u hierover contact met ons opnemen via info@glowspecialist.nl,

4 VERZENDEN
4.1 Wat betaal ik aan verzendkosten?

Overzicht verzendkosten:

Nederland Standaard bezorging van ma t/m vrij - levering binnen 1 à 2 werkdagen € 4.95
     
  GLS Express 24 - Bestel op werkdagen voor 17.00 uur en GLS levert de volgende dag voor 18.00 uur.
Geen bezorging op zondag en maandag *
€ 8.95
  GLS Express 12 - Bestel op werkdagen voor 17.00 uur en GLS levert de volgende dag voor 12.00 uur.
Geen bezorging op zondag en maandag *
€ 13.95
     

België

Denemarken

Standaard verzending

Standaard verzending

€ 7,95

€ 9.95

Overige landen Hiervan worden de verzendkosten automatisch berekend in het bestelprogramma  

 

* Express zendingen zijn niet mogelijk voor verzending naar de Waddeneilanden.

4.2 Ik heb geen e-mail gekregen met track en trace code. Hoe kan dit?
In sommige gevallen wordt deze mail tegengehouden door een spamfilter. Kijkt u eens bij uw spam-mail / ongewenste email of u de e-mail heeft ontvangen. 
Heeft u een wachtwoord aangemaakt? Dan kunt u inloggen en uw order bekijken en controleren of het juiste emailadres staat ingevoerd.
4.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, als u de optie 'Afhalen bij Glow Specialist' kiest verschijnt de betaaloptie 'betalen bij afhalen' en kunt u kiezen voor contant of pinnen.

U betaalt dan geen verzendkosten. Wij zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 17.30 uur. Belt u voor de zekerheid van te voren of we aanwezig zijn (070-2066960).

Wilt u eerst even rondkijken in onze showroom of extra advies alvorens te bestellen, dat kan natuurlijk ook.

Wegens de vakantie periode is onze showroom gesloten van 19-07-2017 t/m 06-08-2017
Orders geplaatst via de webshop  tijdens de vakantie periode kunnen worden afgehaald bij onze afhaalbalie. Het is echter niet mogelijk om bij ons te komen winkelen in deze periode.
Alle orders geplaatst via de webshop worden direct verwerkt en verzonden.



 

4.4 Wat is de levertijd?
Glow Specialist staat bekend om de snelle levering.
Wanneer u vóór 16.00 uur bestelt op werkdagen (van maandag t/m vrijdag), verwerken wij dezelfde dag nog de order en bieden deze aan voor verzending.


Onze vervoerders doen hun best om de pakketten in Nederland binnen 1 werkdag af te leveren, nadat wij ze hebben aangeboden*. (In de meeste gevallen gebeurt dit ook, echter kunnen zij dit niet garanderen. Zowel de vervoerders als Glow Specialist zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij aflevering).


Orders die vrijdag en in het weekend worden geplaatst, zullen maandag worden verwerkt en in de meeste gevallen op dinsdag worden bezorgd (m.u.v. feestdagen, dan kan de levertijd langer zijn dan gebruikelijk).
Wilt u u pakket op zaterdag ontvangen? Kies dan voor de optie 'Express zending met levering op zaterdag'

Wilt u uw pakket naar het buitenland laten verzenden, houdt u dan rekening met een levertijd van 1 à 3 werkdagen.


(* standaard levering = bezorging op maandag t/m vrijdag)

4.5 FlexDelivery (Nederland)

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent op de dag dat wij uw pakket willen laten bezorgen.
Daarom sturen wij u op de dag van verzending een e-mail. Hierin staat de mogelijkheid om vóór 23:59 aan te geven of u uw pakket op een andere datum of bijvoorbeeld bij je buren wilt laten bezorgen.

Wanneer u één van deze opties niet gebruikt en u bent niet thuis bij levering; geen probleem. 
U ontvangt dan een ‘niet thuis bericht’. Daarop staat de informatie welke u nodig heeft om uw pakket nogmaals te laten bezorgen of om uw pakket zelf af te halen bij één van de 400 pakketshops bij u in de buurt. Wij houden het pakket nog 5 dagen kosteloos voor u vast.


(Deze service is alleen in Nederland beschikbaar.)

5 RETOURNEREN
5.1 Kan ik een aankoop ruilen/retourneren?

Ja, wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen.
Mocht u afzien van een bestelling, dan kunt u het pakket binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren zonder opgaaf van redenen. Geactiveerde, gebruikte of op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd (zie ook onze algemene voorwaarden), u kunt uw retour tot 14 dagen na aankoop aanmelden bij onze klanten service. (tel : +31(0)702066960) vervolgens heeft u 14 dagen om het terug te sturen. Wij storten uw aankoopbedrag terug binnen 14 dagen na aanmelden van uw retour, mits het is binnen gekomen.

U kunt gebruik maken van het retourformulier wat bij uw ontvangen pakket zit, aan de achterzijde van de pakbon. Indien deze onverhoopt ontbreekt, kunt u het retourformulier hier downloaden en zelf uitprinten.


De verzending naar ons retour is voor uw rekening en risico, verpakt u de producten degelijk.
Zorgt u ervoor dat het pakket onbeschadigd, goed verpakt - en indien mogelijk in originele verpakking - retour verzonden wordt, samen met een kopie van uw factuur en het retourformulier t.a.v. onze klantenservice.

Geef bij de retourzending duidelijk aan wat u wilt (omruilen voor een ander artikel of aankoopbedrag crediteren). U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, de kosten voor de retourverzending zijn voor eigen rekening.

Twijfel je over je aankoop?  Momenteel hanteren wij een Gratis Retour actie. Geldig voor alle verzendingen in Nederland. Wel eerst even telefonisch aanmelden, dan sturen we een pakketzegel toe. 

Na ontvangst van de retourverzending wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen op uw rekening gestort.


De volgende producten komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking:

  • Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
  • Ingewisselde vouchers of tegoedbonnen.
  • Op maat gemaakte producten, zoals tule, neondraad etc.
  • Express verzendkosten*, (standaard verzendkosten worden vergoed zoals vermeld op de factuur).

* Indien voor een Express levering is gekozen wordt er max. € 4,95 aan verzendkosten vergoed.

5.2 Ik heb een defect product / onjuiste bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Het kan helaas gebeuren dat een product u niet in perfecte staat bereikt.
Bijvoorbeeld door transport kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt.


Neemt u contact op met ons op via info@glowspecialist of +31-(0)70-2066960, dan zullen we een gepaste oplossing zoeken.

5.3 Mijn zojuist aangeschafte electronische gadget werkt niet, wat nu?

Veel van onze electronische gadgets zijn voorzien van een plastic batterij-lipje.
Dit dient u eerst te verwijderen om de batterijen te activeren.


Als dit geen oplossing is voor het defect, vragen wij u contact met ons op te nemen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »