Veelgestelde vragen / FAQ's
1 ALGEMEEN
1.1 Is het mogelijk achteraf te betalen?


 Multifactor logo

 

Multifactor (achteraf betalen) Uitsluitend voor particulieren!

Bij gebruik van MultiFactor rekenen wij € 2,95 administratiekosten.

MultiFactor voert voor Glow Specialist het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaalverzoek van MultiFactor via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. je kunt bij Glow Specialist na ontvangst, betalen voor een maximaal bedrag van € 150,- als je voor de eerste keer betaalt via MultiFactor. Het maximum bedrag is € 300,- wat open mag staan bij Multifactor.

Ter goedkeuring van je verzoek achteraf te betalen, voert MultiFactor een gegevenscontrole uit. MultiFactor hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk je bestelling betalen via een andere betaalmethode.

Je kunt voor vragen altijd contact met MultiFactor opnemen via telefoonnummer 020-8500533 of per e-mail: support@multifactor.nl


Hoe kan ik achteraf betalen met MultiFactor?
Eerst je product ontvangen, bekijken en dan pas betalen. Na het selecteren van de betaalmethode 'Betaal na Ontvangst', vul je jouw persoonlijke gegevens in en kun je de bestelling afronden. De webwinkel verstuurt de bestelling en je ontvangt een overzicht van de betaalgegevens. Je hebt 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien. Wanneer, of op welke wijze je gaat betalen, kun je zelf kiezen.

Eerst ontvangen, bekijken en dan pas betalen
Na het bezorgen van de bestelling heb je tenminste 14 dagen de tijd om te betalen.

 

Betalen is veilig en eenvoudig
Je kunt de betaling in je eigen vertrouwde bankomgeving afronden met iDEAL of een bankoverboeking.

 

Ben je een nieuwe klant bij MultiFactor?
Het kan zijn dat het bedrag voor je eerste order te hoog is. MultiFactor stelt uit veiligheidsoverwegingen als voorwaarde dat een maximaal bedrag voor een eerste order  €150,- bedraagt. Je kunt ervoor kiezen om een bestelling met een lager bedrag te plaatsen of via een andere betaalmethode te betalen.

 

Wat is de betalingstermijn?
MultiFactor hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Wanneer je de digitale factuur ontvangt, heb je 14 dagen de tijd om het bedrag zonder ophoging aan MultiFactor over te maken. Indien wij de betaling niet ontvangen, heb je nog eens 5 dagen de tijd om kosteloos je betaling te voltooien. Na deze termijn ontvang je verschillende berichten met een verhoging van het oorspronkelijke bedrag door administratiekosten.

De betalingsvoorwaarden van Multifactor vind je op www.multifactor.nl/consument-betalingsvoorwaarden.


Kopen op rekening (voor bedrijven)

Vaak wordt ons gevraagd om de bestelling op rekening toe te sturen. Dit is helaas bij ons niet mogelijk!
Wij hanteren scherpe marges en bij een extra debiteurenadministratie zijn wij genoodzaakt om de prijzen te verhogen.
Wij kiezen er bewust voor om dit niet te doen en je niet extra te laten betalen om verlies door eventuele wanbetalers te compenseren.

1.2 Wat zijn jullie openingstijden?

OPENINGSTIJDEN

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 17.30 uur (feest- en vakantiedagen uitgezonderd).

Alle producten die op de website staan kun je natuurlijk in onze showroom bekijken! Wil je langskomen in onze showroom / afhaalbalie? Wij zijn doorgaans aanwezig op werkdagen tussen 9.30 uur en 17.30 uur. Bel voor de zekerheid vooraf even of we aanwezig zijn: 070-2066960.

Wij raden je wel aan de gewenste producten alvast via de webshop te bestellen, zodat wij bij je aankomst jouw order alvast klaar hebben staan. Kies daarvoor in het bestelproces voor 'afhalen'. 

1.3 Zijn alle producten op voorraad?

OP VOORRAAD

Alle producten die bestelbaar zijn via onze website hebben wij op voorraad

Als je een hoger aantal wenst en je krijgt als melding dat het gewenste aantal niet voorradig is, krijg je in je winkelmand te zien hoeveel stuks er nog wel op voorraad zijn. Neem gerust contact met ons op bij vragen over de voorraad. 
Mocht een artikel onverhoopt toch een keer niet voorradig zijn, dan kun je je e-mailadres achterlaten. Wij nemen dan contact met je op, zodra het product weer op voorraad is.

2 BESTELLEN
2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen op www.glowspecialist.nl?

Je kunt makkelijk, snel en veilig een bestelling plaatsen via onze webshop.

  1. Selecteer de gewenste artikelen, aantallen en kleuren en plaats deze in uw mandje.
  2. Ga naar je winkelwagentje (bovenin) en klik op 'bestellen'.
  3. Klik op 'bestelling afronden'.
  4. Vul je gegevens in. Alles met een * is verplicht. Woon je in Nederland? Vul dan geen BTW nummer in. Registreer je (of log in) als klant of ga verder als gast.
  5. Zodra je alles hebt ingevuld, verschijnen de verschillende verzendmethodes. Vink de gewenste verzendmethode aan. Wil je een andere leverdag of een zaterdag-/spoedlevering vink dan 'ontvangen op het gekozen adres' aan en kies uit de uitgebreide bezorgopties. 
  6. Kies een betaalmethode.
  7. Eventuele opmerkingen kun je noteren in het vakje.
  8. Controleer (en bewerk eventueel) je gegevens en vink het vakje 'akkoord met de algemene voorwaarden' aan.
  9. Klik op kopen en verzend hiermee je order.
  10. Je krijgt in beeld te zien dat je order is geplaatst. Tevens ontvang je een orderbevestiging per e-mail.
  11. Maak de betaling in orde. 

 

2.2 Kan ik ook een afleverdag of -tijdstip kiezen?

Verzendmethode

Als je al je gegevens hebt ingevuld, worden de verschillende bezorgopties getoond. (Standaard, afhalen bij een pakketshop of afhalen in onze showroom). 
Als je 'Ontvangen op het gekozen adres' aanvinkt, kun je klikken op nog 'meer bezorgopties' en kiezen uit meerdere afleverdata/tijden. (zoals Levering op zaterdag, voor 12 uur of een andere gewenste dag).
 

FlexDelivery (Nederland)

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent op de dag dat wij je pakket willen laten bezorgen. Daarom sturen wij je op de dag van verzending een e-mail. Hierin staat de mogelijkheid om vóór 23:59 aan te geven of je jouw pakket op een andere datum of bijvoorbeeld bij je buren wilt laten bezorgen. Wanneer je één van deze opties niet gebruikt en je bent niet thuis bij levering; geen probleem. Je ontvangt dan een ‘niet thuis bericht’. Daarop staat de informatie welke je nodig hebt om je pakket nogmaals te laten bezorgen of om je pakket zelf af te halen bij één van de 400 pakketshops bij u in de buurt. Wij houden het pakket nog 5 dagen kosteloos voor je vast. (Deze service is alleen in Nederland beschikbaar.)

2.3 Ik heb een specifieke wens, hoe meld ik dit?

SPECIFIEKE WENSEN OF AANVULLENDE INFO

Heb je aanvullende informatie over je bestelling (kleur, bezorging, adres, etc.) dan kun je deze kwijt  in het opmerkingsveld tijdens het bestelproces.


Voor vragen over een van onze producten ga je naar het product en klik je  links op 'Neem contact op over dit product'. Vervolgens krijg je een contactformulier waar je jouw vraag in kunt vullen. Wij proberen je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.


Voor overige vragen, offertes etc. kun je contact met ons ons opnemen via:
info@glowspecialist.nl of via tel: 070-2066960 (ma-vr van 9.30u-17.30u).

2.4 Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?

KORTINGSCODE

Op internet zijn er meerdere webpagina's die kortingen voor onze website vermelden. Helaas zijn dit allemaal 'nep' kortingen met codes die nooit door Glow Specialist zijn uitgegeven.

Indien je een kortingscode hebt, die niet direct door ons aan jou gegeven is en niet op onze Facebookpagina staat vermeld, kun je er vanuit gaan dat dit geen geldige kortingscode is.

Wil je op de hoogte blijven van eventuele kortingsacties, Like ons dan op Facebook. Onze pagina: https://www.facebook.com/GlowSpecialist

2.5 Ik krijg een foutmelding met VAT erin. Wat doe ik verkeerd?

VAT CODE

Je hebt waarschijnlijk een foutief BTW-nummer ingevoerd. Een BTW ofwel VAT nummer is alleen bedoeld voor bedrijven in het buitenland. Heb je een Nederlands afleveradres dan dien je het vakje BTW-nummer leeg te laten.

3 BETALEN
3.1 Met welke betaalmethoden kan ik betalen bij Glowspecialist.nl?

U kunt bij ons snel, makkelijk en veilig betalen door te kiezen uit één van de betaalmogelijkheden:

1. MultiSafepay:

  • iDEAL (gratis, alleen NL); een snelle, betrouwbare manier, ondersteund door alle grote NL banken.
  • Creditcard (Mastercard of Visa)
  • Overboeking (vooraf) per bank/giro. U maakt het bedrag aan ons over via MultiSafepay en na ontvangst hiervan wordt uw bestelling verzonden.
  • Maestro
  • American Express
  • Bancontact / MisterCash, GiroPay en SOFORT banking, Carte Bleue voor buitenlandse klanten.


2. PayPal: (gratis), betaling met creditcard, u hoeft zich slechts 1 x te registeren bij Paypal.com.


3. Achteraf betalen via MultiFactor: (+ € 2,95 administratiekosten). Alleen voor particulieren!
U ontvangt eerst uw bestelling en betaalt achteraf, binnen 14 dagen.
Alleen voor particulieren, 18 jr en ouder en met een maximaal eerste orderbedrag van € 150).


4. Betalen bij afhalen: u kiest ervoor de bestelling af te halen in onze showroom en betaalt contant of per pin.

Wij versturen geen pakketten onder rembours. Helaas is er in de afgelopen jaren veel misbruik / fraude geweest bij deze verzendoptie, waardoor wij hebben besloten geen rembourspakketten meer te versturen.

3.2 Het lukt mij niet de betaling af te ronden met de door mij gekozen betaalmethode. Wat kan ik doen?

Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van uw bank.

Bij vragen over het afronden van de betaling van uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie.

Als het nog steeds niet lukt raden wij u aan de bestelling opnieuw te doen en een alternatieve betaalmethode te kiezen.

3.3 Na een foutmelding heb ik de order opnieuw geplaatst en wil daarom de eerdere order annuleren. Wat moet ik doen?

Alleen succesvol afgeronde bestellingen worden in behandeling genomen. Indien er twee orders van dezelfde persoon achter elkaar worden geplaatst en bij de eerste order de afronding / betaling is mislukt, wordt alleen de laatste order in gang gezet. Eventuele eerdere orders worden dan geannuleerd.

Indien u ingelogt bent als klant kunt u ook zelf uw order annuleren.

3.4 Wij willen als stichting / bedrijf op factuur betalen. Kan dit?

Vaak wordt ons gevraagd om de bestelling op rekening toe te sturen. Dit is helaas bij ons niet mogelijk. Wij hanteren scherpe marges en bij een extra debiteurenadministratie zijn wij genoodzaakt om de prijzen te verhogen.
Wij kiezen er bewust voor om dit niet te doen en u niet extra te laten betalen voor eventuele wanbetalers.

Wel kunt u bij uw order (in het opmerkingenveld) aangeven dat u eerst de factuur wilt ontvangen voor uw financiële administratie. Deze sturen we u dan per email toe. Na ontvangst van het factuurbedrag wordt de bestelling verzonden.

3.5 Ik heb bij mijn pakket geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog krijgen?

Wij leveren alle pakketten inclusief pakbon. De factuur is al eerder naar uw email-adres gestuurd.

Indien u de email met factuur niet heeft ontvangen, adviseren we uw spambox te checken en wanneer u geregisteerd staat bij ons uw emailadres te checken.

Wilt u de e-mail nogmaals ontvangen dan kunt u hierover contact met ons opnemen via info@glowspecialist.nl,

4 VERZENDEN
4.1 Wat betaal ik aan verzendkosten?

Overzicht verzendkosten:

Nederland Standaard bezorging van ma t/m vrij - levering binnen 1 à 2 werkdagen € 4.95
     
  GLS Express 24 - Bestel op werkdagen voor 17.00 uur en GLS levert de volgende dag voor 18.00 uur.
Geen bezorging op zondag en maandag *
€ 8.95
  GLS Express 12 - Bestel op werkdagen voor 17.00 uur en GLS levert de volgende dag voor 12.00 uur.
Geen bezorging op zondag en maandag *
€ 13.95
     

België

Denemarken

Standaard verzending

Standaard verzending

€ 7,95

€ 9.95

Overige landen Hiervan worden de verzendkosten automatisch berekend in het bestelprogramma  

 

* Express zendingen zijn niet mogelijk voor verzending naar de Waddeneilanden.

4.2 Ik heb geen e-mail gekregen met track en trace code. Hoe kan dit?
In sommige gevallen wordt deze mail tegengehouden door een spamfilter. Kijkt u eens bij uw spam-mail / ongewenste email of u de e-mail heeft ontvangen. 
Heeft u een wachtwoord aangemaakt? Dan kunt u inloggen en uw order bekijken en controleren of het juiste emailadres staat ingevoerd.
4.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, als u de optie 'Afhalen bij Glow Specialist' kiest verschijnt de betaaloptie 'betalen bij afhalen' en kunt u kiezen voor contant of pinnen.

U betaalt dan geen verzendkosten. Wij zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 17.30 uur. Belt u voor de zekerheid van te voren of we aanwezig zijn (070-2066960).

Wilt u eerst even rondkijken in onze showroom of extra advies alvorens te bestellen, dat kan natuurlijk ook.

Wegens de vakantie periode is onze showroom gesloten van 19-07-2017 t/m 06-08-2017
Orders geplaatst via de webshop  tijdens de vakantie periode kunnen worden afgehaald bij onze afhaalbalie. Het is echter niet mogelijk om bij ons te komen winkelen in deze periode.
Alle orders geplaatst via de webshop worden direct verwerkt en verzonden.



 

4.4 Wat is de levertijd?

Glow Specialist staat bekend om de snelle levering.
Wanneer u vóór 16.00 uur bestelt op werkdagen (van maandag t/m vrijdag), verwerken wij dezelfde dag nog de order en bieden deze aan voor verzending.


Onze vervoerders doen hun best om de pakketten in Nederland binnen 1 werkdag af te leveren, nadat wij ze hebben aangeboden*. (In de meeste gevallen gebeurt dit ook, echter kunnen zij dit niet garanderen. Zowel de vervoerders als Glow Specialist zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij aflevering).


Orders die vrijdag en in het weekend worden geplaatst, zullen maandag worden verwerkt en in de meeste gevallen op dinsdag worden bezorgd (m.u.v. feestdagen, dan kan de levertijd langer zijn dan gebruikelijk).
Wilt u u pakket op zaterdag ontvangen? Kies dan voor de optie 'Express zending met levering op zaterdag'

Wilt u uw pakket naar het buitenland laten verzenden, houdt u dan rekening met een levertijd van 1 à 3 werkdagen.


(* standaard levering = bezorging op maandag t/m vrijdag)

 

4.5 FlexDelivery (Nederland)

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent op de dag dat wij uw pakket willen laten bezorgen.
Daarom sturen wij u op de dag van verzending een e-mail. Hierin staat de mogelijkheid om vóór 23:59 aan te geven of u uw pakket op een andere datum of bijvoorbeeld bij je buren wilt laten bezorgen.

Wanneer u één van deze opties niet gebruikt en u bent niet thuis bij levering; geen probleem. 
U ontvangt dan een ‘niet thuis bericht’. Daarop staat de informatie welke u nodig heeft om uw pakket nogmaals te laten bezorgen of om uw pakket zelf af te halen bij één van de 400 pakketshops bij u in de buurt. Wij houden het pakket nog 5 dagen kosteloos voor u vast.


(Deze service is alleen in Nederland beschikbaar.)

5 RETOURNEREN
5.1 Kan ik een aankoop ruilen/retourneren?

Ja, wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen.
Mocht u afzien van een bestelling, dan kunt u het pakket binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren zonder opgaaf van redenen. Geactiveerde, gebruikte of op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd (zie ook onze algemene voorwaarden), u kunt uw retour tot 14 dagen na aankoop aanmelden bij onze klanten service. (tel : +31(0)702066960) vervolgens heeft u 14 dagen om het terug te sturen. Wij storten uw aankoopbedrag terug binnen 14 dagen na aanmelden van uw retour, mits het is binnen gekomen.

U kunt gebruik maken van het retourformulier wat bij uw ontvangen pakket zit, aan de achterzijde van de pakbon. Indien deze onverhoopt ontbreekt, kunt u het retourformulier hier downloaden en zelf uitprinten.

De verzending naar ons retour is op eigen risico, verpakt u de producten degelijk.
Zorgt u ervoor dat het pakket onbeschadigd, goed verpakt - en indien mogelijk in originele verpakking - retour verzonden wordt, samen met een kopie van uw factuur en het retourformulier t.a.v. onze klantenservice.

Geef bij de retourzending duidelijk aan wat u wilt (omruilen voor een ander artikel of aankoopbedrag crediteren). U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, de kosten voor de retourverzending zijn voor eigen rekening.

Twijfelt u over uw aankoop?  Wij hanteren een Gratis Retour actie. Geldig voor alle verzendingen in Nederland. Wel eerst even telefonisch aanmelden, dan sturen we een pakketzegel toe om het pakket kosteloos via GLS terug te sturen.  

Na ontvangst van de retourverzending wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen op uw rekening gestort.


De volgende producten komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking:

  • Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
  • Ingewisselde vouchers of tegoedbonnen.
  • Op maat gemaakte producten, zoals tule, neondraad etc.
  • Express verzendkosten*, (standaard verzendkosten worden vergoed zoals vermeld op de factuur).

* Indien voor een Express levering is gekozen wordt er max. € 4,95 aan verzendkosten vergoed.

5.2 Ik heb een defect product / onjuiste bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Het kan helaas gebeuren dat een product u niet in perfecte staat bereikt.
Bijvoorbeeld door transport kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt.


Neemt u contact op met ons op via info@glowspecialist of +31-(0)70-2066960, dan zullen we een gepaste oplossing zoeken.

5.3 Mijn zojuist aangeschafte electronische gadget werkt niet, wat nu?

Veel van onze electronische gadgets zijn voorzien van een plastic batterij-lipje.
Dit dient u eerst te verwijderen om de batterijen te activeren.


Als dit geen oplossing is voor het defect, vragen wij u contact met ons op te nemen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »