Verzending & retour

Verzenden en retourneren

VERZENDING

Alle orders besteld en betaald voor 16.00 uur worden dezelfde werkdag nog door ons verstuurd (met uitzondering van feestdagen).
Onze vervoerders doen hun best om de pakketten in Nederland binnen 1 werkdag af te leveren, nadat wij ze hebben aangeboden. Zij kunnen dit echter niet garanderen. Zowel de vervoerders als Glow Specialist zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij aflevering. Wij bezorgen standaardzendingen niet op zaterdag.
Wil je jouw pakket naar het buitenland laten verzenden (zoals België en Luxemburg), hou dan rekening met een iets langere levertijd (1 tot 3 dagen).

Afwijkende openingstijden tijdens de feestdagen
Vrijdag 30 maart 2018 Goede Vrijdag geopend 
Maandag 2 april 2018 2e Paasdag gesloten / tevens geen levering
Vrijdag 27 april 2018 Koningsdag gesloten / geen levering
Dinsdag 1 mei 2018 Dag van de Arbeid geopend
Donderdag 10 mei 2018 Hemelvaartdag gesloten / geen levering
Maandag 21 mei 2018 Pinksteren gesloten / geen levering
De dagen dat we gesloten zijn worden er geen pakketten verzonden. 

 

 

VERZENDKOSTEN

Nederland Standaard - bezorging van ma t/m vrij - levering 1 à 2 werkdagen € 4,95
  GLS Express 24 - Bestel op werkdagen voor 17.00 uur en GLS levert de volgende dag voor 18.00 uur - Geen bezorging op zondag en maandag * € 8,95
  GLS Express 12 - Bestel op werkdagen voor 17.00 uur en GLS levert de volgende dag voor 12.00 uur - Geen bezorging op zondag en maandag * € 13,95
België Standaard verzending € 7,95 
Denemarken Standaard verzending € 7,95 
Overige landen Hiervan worden de verzendkosten automatisch berekend in het bestelprogramma  

* Express zendingen zijn niet mogelijk voor verzending naar de Waddeneilanden.

 

FlexDelivery (Nederland)

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent op de dag dat wij jouw pakket willen laten bezorgen. Daarom sturen wij je op de dag van verzending een e-mail. Hierin staat de mogelijkheid om vóór 23:59 uur aan te geven of u jouw pakket op een andere datum of bijvoorbeeld bij je buren wilt laten bezorgen. Wanneer je één van deze opties niet gebruikt en je bent niet thuis bij levering; geen probleem. Je ontvangt dan een ‘niet thuis bericht’. Daarop staat de informatie welke je nodig hebt om je pakket nogmaals te laten bezorgen of om je pakket zelf af te halen bij één van de 400 pakketshops bij jouw in de buurt. Wij houden het pakket nog 5 dagen kosteloos voor je vast. (Deze service is alleen in Nederland beschikbaar.)

 

Status van jouw bestelling

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons ter bevestiging een e-mail met de gegevens van jouw bestelling. Bewaar deze e-mail goed. Met deze e-mail kun je op ieder moment de status van je bestelling opvragen via de volgende link in je e-mail: "klik hier voor de status van uw order". Wij houden je op de hoogte van jouw betaal- en verzendstatus. Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je van ons een nieuwe e-mail met daarin de Track & Trace code.

 

Retournering en restitutie

Mocht je uiteindelijk toch afzien van de bestelling, dan kun je deze binnen veertien dagen naar ons terugsturen. Je dient dit vooraf aan te kondigen bij onze klantenservice en onze instructies op te volgen. (Wij hanteren de wettelijke zichttermijn voor webwinkels van 14 werkdagen, ingaande op de dag van ontvangst van de goederen). Je kunt gebruik maken van het retourformulier wat in/bij je ontvangen pakket zit. Indien deze onverhoopt ontbreekt, kun je het retourformulier hier downloaden (en zelf uitprinten).

Het ongebruikte product gaarne - indien mogelijk - in originele verpakking terugzenden. Geactiveerde of gebruikte glowsticks kunnen niet retour worden gezonden. Zie ook onze algemene voorwaarden). De verzending naar ons retour is op eigen risico, verpak de producten dus goed en degelijk.

Gratis retour in Nederland 
Binnen Nederland kun je gebruik maken van het gratis retourrecht. Hiervoor dien je de retourzending eerst telefonisch bij ons aan te melden. Wij sturen je dan een retourzegel per e-mail om het pakket kosteloos via GLS terug te sturen. 

 

(Terug)betaling

Zodra je jouw retour hebt aangemeld en wij het pakket hebben ontvangen of je hebt aangetoond dat het terug gestuurd is, storten we het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening waarmee je hebt betaald. Tenzij je instemt met een andere betaalmethode. 
Mocht je voor de levering voor een express service hebben gekozen, dan vergoeden we maximaal de standaard verzendkosten.

 

Verzending onder rembours

Wij versturen geen pakketten onder rembours. Helaas is er in de afgelopen jaren vaak misbruik gemaakt/fraude gepleegd bij deze verzendoptie, waardoor wij hebben besloten geen rembourspakketten meer te versturen.

 

Afhalen in ons magazijn

Je bent van harte welkom in onze showroom aan de Platinaweg 2 te Den Haag op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 9.30 uur tot 17.30 uur.
Wij raden je aan voor je komst even te bellen. Wij hebben alles op voorraad. Betalen kan contant of per pin.

 

Bij ons kunt u ook met pin betalen

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »